Sponsoren

Met SponsorKliks kan je zelf een financiële bijdrage leveren aan Scouting Delmo, zonder dat het jou een cent extra kost! Zo kun je de Delmo sponsoren vanuit je luie stoel.

Bestel online een pizza via Thuisbezorgd en de Delmo ontvangt hiervoor geld in de clubkas. Ook doen grote webwinkels als Bol, Coolblue, Booking en Expedia mee. Een percentage van het aankoopbedrag gaat naar Scouting Delmo.

En nogmaals, het kost je niets extra!

Scouting Delmo SponsorKliks sponsoren Logo

Wil je Scouting Delmo ook GRATIS sponsoren?

Zorg er dan voor dat je voortaan jouw online aankopen doet via de SponsorKlikspagina van Scouting Delmo. Voor jou een kleine moeite, voor de Delmo zijn het directe inkomsten. Je kan hiervoor klikken op de logo’s van SponsorKliks op onze website of rechtstreeks naar www.sponsorkliks.com gaan. Klik vervolgens op het logo van de winkel.

Deelnemende winkels

Hieronder hebben we een aantal directe links van meest gebruikte winkels bij elkaar gezet. Zo kun je snel en gemakkelijk bestellen bij jouw favoriete webwinkel en help je de Delmo aan een financiële bijdrage.

Computers & Elektronica

Huis & Tuin

Mode & Consmetica

Diverse

Reizen & Vakantie

Wil je weten welke winkels er allemaal meedoen aan SponsorKliks? Voor een totaal overzicht van alle deelnemende webwinkels kun je naar onze SponsorKliks pagina gaan via het logo boven- of onderaan de pagina.

Wil je weten hoe SponsorKliks werkt?
Klik dan hier voor meer uitleg over SponsorKliks.